Konu
r10 yöneticileri hangi kafayı yaşıyor?
23-03-2024, 15:09:11
#29
AFNaNTiK
Kendi kendilerinin kuyusunu kazıyor bu insanlar.
> Üslup
> Doğru iletişim
> Saygı
Bunlar kâfi gelecektir. Niye bu kadar sabırsızsınız ki arkadaşlar. Gerek yok.