r10 yöneticileri hangi kafayı yaşıyor?
44
●9.504
- 23-03-2024, 19:55:52

Küfür eder gibi mesaj yazmış bir de üste çıkmaya çalışıyor.Emrivaki konuşmuş bir de konu açıyor
Gereği yapılsın ve bize dönüş sağlansın yazmış.
Sonuç Gereği yapılmış ve dönüş sağlanmış
Coşkun çetin yine kibar davranmış ben olsam neler derdim Allah bilir. - 23-03-2024, 20:57:00İnsan askerdeyken envai çeşit insan görüyor ve vay be ne insanlar varmış diyor. İnsan r10dayken askerliğinde gördüğünden daha fazlasını görüp yine vay be ne insanlar varmış diyor. Başka nerde var bu kadar çeşit? Oraya da gidip vay be ne insanlar varmış diyim.



