• 21-03-2024, 22:32:29
    #1
    Acaba açsam mi yoksa böyle mi bıraksam, pek de kullanmam büyük ihtimal ile.

  • 21-03-2024, 22:34:07
    #2
    Özel kart tasarlatmayı düşünüyordum. Bir an önce teslim alayım diye uğraşmadım.

    Sek siyah kullanıyorum öyle.

    Hayırlı olsun. İçi dolu olsun diyelim.
  • 21-03-2024, 22:34:48
    #3
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel kart tasarlatmayı düşünüyordum. Bir an önce teslim alayım diye uğraşmadım.

    Sek siyah kullanıyorum öyle.

    Hayırlı olsun. İçi dolu olsun diyelim.
    Öyle Papara'dan tasarlattirabiliyor muyuz acaba.
  • 21-03-2024, 22:36:48
    #4
    Paparada özel black kart tasarlama bulunuyor tasarlayabilirsiniz. Metal kart almayı düşündüm bende ama cashback'ler hiç benlik değil ondan 1000 TL vermeye değmez diye karar verip akbank hesabı açtım :d
  • 21-03-2024, 22:37:27
    #5
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle Papara'dan tasarlattirabiliyor muyuz acaba.
    Black Card talep ederken görmüştüm. Ücretli.

    Kartın üzerine isim ve logo koydurabiliyordun. Logolar belirli logolardı galiba.
  • 21-03-2024, 22:39:30
    #6
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Black Card talep ederken görmüştüm. Ücretli.

    Kartın üzerine isim ve logo koydurabiliyordun. Logolar belirli logolardı galiba.
    Aa o kötüymüş, keşke kendi şirket logonuzu koyabilseymisiz. Benim de 3-4 yıl oluyor herhalde Black cardim var, o da çok hoş.
  • 21-03-2024, 22:41:37
    #7
    Hans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paparada özel black kart tasarlama bulunuyor tasarlayabilirsiniz. Metal kart almayı düşündüm bende ama cashback'ler hiç benlik değil ondan 1000 TL vermeye değmez diye karar verip akbank hesabı açtım :d
    Casbhbackler rezalet hocam. Ben Nays'tan bir ay da 500 TL kazandım, çok da kullanmamama rağmen, tavsiye ederim. Şu an en iyisi Nays. Papara kullanmıyorum yıllardır.
  • 21-03-2024, 22:42:37
    #8
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Casbhbackler rezalet hocam. Ben Nays'tan bir ay da 500 TL kazandım, çok da kullanmamama rağmen, tavsiye ederim. Şu an en iyisi Nays. Papara kullanmıyorum yıllardır.
    İlk defa duydum incelerim ama yeni bir yerse kullanacağımı sanmıyorum teşekkür ederim bilgi için
  • 21-03-2024, 22:43:15
    #9
    Hans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa duydum incelerim ama yeni bir yerse kullanacağımı sanmıyorum teşekkür ederim bilgi için
    İsbankasi'nin hocam hiç endiseniz olmasın.