Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Black Card talep ederken görmüştüm. Ücretli.

Kartın üzerine isim ve logo koydurabiliyordun. Logolar belirli logolardı galiba.
Aa o kötüymüş, keşke kendi şirket logonuzu koyabilseymisiz. Benim de 3-4 yıl oluyor herhalde Black cardim var, o da çok hoş.