• 21-03-2024, 23:39:49
    #10
    hayırlısı olsun supersonic daha havalı duruyor
  • 22-03-2024, 00:37:37
    #11
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlısı olsun supersonic daha havalı duruyor
    Ehehe evet hocam o da çok tatlı.
  • 22-03-2024, 11:55:52
    #12
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Casbhbackler rezalet hocam. Ben Nays'tan bir ay da 500 TL kazandım, çok da kullanmamama rağmen, tavsiye ederim. Şu an en iyisi Nays. Papara kullanmıyorum yıllardır.
    5 para etmez. Her harcama sonrası mutlaka müşteri hizmetlerine yazıp cashback ücretini yatırın diyorum. Papara da daha bir kez yazmadım.
  • 22-03-2024, 11:58:14
    #13
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 para etmez. Her harcama sonrası mutlaka müşteri hizmetlerine yazıp cashback ücretini yatırın diyorum. Papara da daha bir kez yazmadım.
    Hocam siz acele etmişsiniz biraz galiba. Casbhbackler anında yatmaz. 2-3 güne yatiyor. Biraz acelecisiniz o yüzden. Benim daha yatmayan cashbackim olmadı. Hatta art arda mesajlar geliyor, şu kadar kazandın bu kadar kazandın diye. Diyorum ulan yanlışlık olmasın, durmadan para gelip duruyor SMS ile. Ama kesin yatıyor yani. Nays'tan bahsediyorum.
  • 22-03-2024, 13:09:36
    #14
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz acele etmişsiniz biraz galiba. Casbhbackler anında yatmaz. 2-3 güne yatiyor. Biraz acelecisiniz o yüzden. Benim daha yatmayan cashbackim olmadı. Hatta art arda mesajlar geliyor, şu kadar kazandın bu kadar kazandın diye. Diyorum ulan yanlışlık olmasın, durmadan para gelip duruyor SMS ile. Ama kesin yatıyor yani. Nays'tan bahsediyorum.
    İki kere 1 ay geçmesine rağmen yatmadı. Ben yazdım öyle yatırdılar.
  • 22-03-2024, 14:07:17
    #15
    Önemli olan dışı değil içi.
  • 22-03-2024, 16:14:03
    #16
    çok güzel bence kullanmayın satarsınız