DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Casbhbackler rezalet hocam. Ben Nays'tan bir ay da 500 TL kazandım, çok da kullanmamama rağmen, tavsiye ederim. Şu an en iyisi Nays. Papara kullanmıyorum yıllardır.
5 para etmez. Her harcama sonrası mutlaka müşteri hizmetlerine yazıp cashback ücretini yatırın diyorum. Papara da daha bir kez yazmadım.