
Sonunda Kavuştum, Çok Guzell (Papara Flash Card)
15
●1.060
- 21-03-2024, 22:32:29Acaba açsam mi yoksa böyle mi bıraksam, pek de kullanmam büyük ihtimal ile.

- 21-03-2024, 22:34:48Öyle Papara'dan tasarlattirabiliyor muyuz acaba.Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2024, 22:37:27Black Card talep ederken görmüştüm. Ücretli.DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kartın üzerine isim ve logo koydurabiliyordun. Logolar belirli logolardı galiba. - 21-03-2024, 22:39:30Aa o kötüymüş, keşke kendi şirket logonuzu koyabilseymisiz. Benim de 3-4 yıl oluyor herhalde Black cardim var, o da çok hoş.Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2024, 22:41:37Casbhbackler rezalet hocam. Ben Nays'tan bir ay da 500 TL kazandım, çok da kullanmamama rağmen, tavsiye ederim. Şu an en iyisi Nays. Papara kullanmıyorum yıllardır.Hans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2024, 22:42:37İlk defa duydum incelerim ama yeni bir yerse kullanacağımı sanmıyorum teşekkür ederim bilgi içinDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2024, 22:43:15İsbankasi'nin hocam hiç endiseniz olmasın.Hans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle