• 21-03-2024, 17:30:18
    #10
    YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimi biraz yanlış ifade etmişim, farklı bir meslek mi yoksa subaylık mı demek istedim.
    Bu daha iyi oldu.

    Askerlik zor iş. dikkatli karar ver derim ben...
  • 21-03-2024, 17:30:36
    #11
    miralay0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesleği bilmeyenler olduğu için herkes subaylık demiş ama astsubaylık yerine göre daha avantajlı
    Neden hocam açıklayabilirmisiniz.
    MusGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğretmenlik de özel bir meslek ama dediğiniz gibi atama sorunu var. Hakkınızda hayırlısı olsun
    Teşekkür ederim.
  • 21-03-2024, 17:34:09
    #12
    Sıralamanız ne kadardı sonucunu bizimle paylaşır mısın, merak ettim
  • 21-03-2024, 17:35:43
    #13
    YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hocam açıklayabilirmisiniz.

    Teşekkür ederim.
    5 sene askeri okul okunmaz 2 sene okuyup meslekte 3. senende zaten subay olabiliyorsun
  • 21-03-2024, 17:40:09
    #14
    Subay daha iyi kanzi. Hele ki benim gibi tabip teğmensen.
  • 21-03-2024, 17:40:52
    #15
    ibohappy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıralamanız ne kadardı sonucunu bizimle paylaşır mısın, merak ettim
    En yüksek olarak Sözel 200 Bin.
  • 21-03-2024, 20:23:02
    #16
    Gecen sene sahil güvenlik harp okulunu kazandım sağlıkda gözden elendim🤣
    Bu sene de astsubayliga yeter puanim 304 puan almişim hamyo yada sgmyo tercih verecegim
  • 22-03-2024, 04:41:55
    #17
    astsubay ol boşver başkasının ne dediğini
  • 22-03-2024, 05:18:24
    #18
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    astsubay ol boşver başkasının ne dediğini
    Neden peki?