• 21-03-2024, 17:19:35
    #1
    MSÜ sonuçları açıklandı benimde katıldığım bu sınavda Astsubay veya Subay olarak göreve başlayabilecek şekilde sınavı kazandım, tercihimi ne yönde kullanacağım hiç bir fikrim yok şuanlık böyle sizlerin düşüncelerini almak isterim.
  • 21-03-2024, 17:21:55
    #2
    Fark ederse kahrolayım
  • 21-03-2024, 17:24:11
    #3
    Hayirli olsun . Ben olsam subaylik tercih ederdim hocam .
  • 21-03-2024, 17:25:42
    #4
    Öncelikle hayırlı olsun. Ben olsam kesinlikle Subaylığı tercih ederdim.
  • 21-03-2024, 17:27:55
    #5
    YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MSÜ sonuçları açıklandı benimde katıldığım bu sınavda Astsubay veya Subay olarak göreve başlayabilecek şekilde sınavı kazandım, tercihimi ne yönde kullanacağım hiç bir fikrim yok şuanlık böyle sizlerin düşüncelerini almak isterim.
    tebrik ederim. Ama insan subaylığı kazanmışken astsubay olayım demez herhalde...
  • 21-03-2024, 17:28:06
    #6
    MusGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli olsun . Ben olsam subaylik tercih ederdim hocam .
    MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun. Ben olsam kesinlikle Subaylığı tercih ederdim.
    Öncelikle Öğretmenlik gibi bir hedefim var nasıl süreç şekillenecek bir fikrim yok mâlum atanma sorunları .
  • 21-03-2024, 17:28:41
    #7
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrik ederim. Ama insan subaylığı kazanmışken astsubay olayım demez herhalde...
    Kendimi biraz yanlış ifade etmişim, farklı bir meslek mi yoksa subaylık mı demek istedim.
  • 21-03-2024, 17:29:57
    #8
    mesleği bilmeyenler olduğu için herkes subaylık demiş ama astsubaylık yerine göre daha avantajlı
  • 21-03-2024, 17:30:04
    #9
    YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Öğretmenlik gibi bir hedefim var nasıl süreç şekillenecek bir fikrim yok mâlum atanma sorunları .
    Öğretmenlik de özel bir meslek ama dediğiniz gibi atama sorunu var. Hakkınızda hayırlısı olsun