SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrik ederim. Ama insan subaylığı kazanmışken astsubay olayım demez herhalde...
Kendimi biraz yanlış ifade etmişim, farklı bir meslek mi yoksa subaylık mı demek istedim.