MSÜ sonuçları açıklandı benimde katıldığım bu sınavda Astsubay veya Subay olarak göreve başlayabilecek şekilde sınavı kazandım, tercihimi ne yönde kullanacağım hiç bir fikrim yok şuanlık böyle sizlerin düşüncelerini almak isterim.
tebrik ederim. Ama insan subaylığı kazanmışken astsubay olayım demez herhalde...