MusGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayirli olsun . Ben olsam subaylik tercih ederdim hocam .
MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun. Ben olsam kesinlikle Subaylığı tercih ederdim.
Öncelikle Öğretmenlik gibi bir hedefim var nasıl süreç şekillenecek bir fikrim yok mâlum atanma sorunları .