YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden hocam açıklayabilirmisiniz.

Teşekkür ederim.
5 sene askeri okul okunmaz 2 sene okuyup meslekte 3. senende zaten subay olabiliyorsun