miralay0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesleği bilmeyenler olduğu için herkes subaylık demiş ama astsubaylık yerine göre daha avantajlı
Neden hocam açıklayabilirmisiniz.
MusGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğretmenlik de özel bir meslek ama dediğiniz gibi atama sorunu var. Hakkınızda hayırlısı olsun
Teşekkür ederim.