MSÜ (Milli Savunma Üniversitesi) Sonuçları Açıklandı. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSÜ (Milli Savunma Üniversitesi) Sonuçları Açıklandı.
20
●
686
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
MSÜ (Milli Savunma Üniversitesi) Sonuçları Açıklandı.
1
2
3
21-03-2024, 17:30:18
#10
SemihCAN
YusufArda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendimi biraz yanlış ifade etmişim, farklı bir meslek mi yoksa subaylık mı demek istedim.
Bu daha iyi oldu.
Askerlik zor iş. dikkatli karar ver derim ben...
21-03-2024, 17:30:36
#11
YusufArda
miralay0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mesleği bilmeyenler olduğu için herkes subaylık demiş ama astsubaylık yerine göre daha avantajlı
Neden hocam açıklayabilirmisiniz.
MusGe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öğretmenlik de özel bir meslek ama dediğiniz gibi atama sorunu var. Hakkınızda hayırlısı olsun
Teşekkür ederim.
21-03-2024, 17:34:09
#12
ibohappy
Sıralamanız ne kadardı sonucunu bizimle paylaşır mısın, merak ettim
21-03-2024, 17:35:43
#13
miralay0
YusufArda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden hocam açıklayabilirmisiniz.
Teşekkür ederim.
5 sene askeri okul okunmaz 2 sene okuyup meslekte 3. senende zaten subay olabiliyorsun
21-03-2024, 17:40:09
#14
Volkanss00
Subay daha iyi kanzi. Hele ki benim gibi tabip teğmensen.
21-03-2024, 17:40:52
#15
YusufArda
ibohappy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıralamanız ne kadardı sonucunu bizimle paylaşır mısın, merak ettim
En yüksek olarak Sözel 200 Bin.
21-03-2024, 20:23:02
#16
w_zaferq
Gecen sene sahil güvenlik harp okulunu kazandım sağlıkda gözden elendim🤣
Bu sene de astsubayliga yeter puanim 304 puan almişim hamyo yada sgmyo tercih verecegim
22-03-2024, 04:41:55
#17
KaRneL
astsubay ol boşver başkasının ne dediğini
22-03-2024, 05:18:24
#18
YusufArda
KaRneL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
astsubay ol boşver başkasının ne dediğini
Neden peki?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler