• 21-03-2024, 12:54:12
    #1
    Bizim nesille yeni nesil arasindaki farklarsan sadece birini yakaladım.


    Sanırım biz tv dede soft eğitim alarak büyüdük, şimdiki arkadaşlarda çeşitlilik fazlalığı nedeniyle birsey alamadılar sizce?
  • 21-03-2024, 12:56:07
    #2
    Hocam bir çok etmen var sadece TV'ye bağlamak yeterli değil. Kaldı ki yeni nesil TV izliyor mu onu bile bilmiyoruz.
  • 21-03-2024, 12:59:37
    #3
    Hocam, merhaba.
    Yeni neslin biraz aptal yetiştirildiğini düşünüyorum.
    Bunu bir örnekle özetlersek; Artık çocuklar oyun oynamak yerine oyun oynayan youtuberları izliyorlar.
    Pratik zekayı geliştiremiyorlar.
    Biz oyunlardan çok şey öğrendik.
    Bu sadece bir örnektir, böyle çok etken var.
    • netlook
    • Egemircey
    netlook ve Egemircey bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-03-2024, 13:07:15
    #4
    Hocam bizim zamanımızda çizgifilmlerde kafa kullandırıyordu bi olay örgüsü vardı düşündürüyordu yani şimdi 2 ekmek aldım
  • 21-03-2024, 13:07:42
    #5
    Yeni nesil biraz daha hızlı yetiştiriliyor haliyle daha aptal oluyor pratiklik zekaları olmuyor biz küçükken dışarıdan eve girmezdik okuldan geldiğim gibi çantaları içeri atıp dışarıda akşama kadar oynardık şimdi ki nesil geldiği gibi eline tableti alıp youtube izliyor.
  • 21-03-2024, 13:08:34
    #6
    IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizim zamanımızda çizgifilmlerde kafa kullandırıyordu bi olay örgüsü vardı düşündürüyordu yani şimdi 2 ekmek aldım
    yine o iyiydi hocam artık o da yok
    daha basit saçma sapan animasyonlar var.
    sabah 6-7 gibi kalkıp çizgi film izlemeyi özledim. :')
  • 21-03-2024, 13:12:32
    #7
    Beslenme en büyük fark.
  • 21-03-2024, 19:12:47
    #8