Bizim nesille yeni nesil arasindaki farklarsan sadece birini yakaladım.


Sanırım biz tv dede soft eğitim alarak büyüdük, şimdiki arkadaşlarda çeşitlilik fazlalığı nedeniyle birsey alamadılar sizce?