IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizim zamanımızda çizgifilmlerde kafa kullandırıyordu bi olay örgüsü vardı düşündürüyordu yani şimdi 2 ekmek aldım
yine o iyiydi hocam artık o da yok
daha basit saçma sapan animasyonlar var.
sabah 6-7 gibi kalkıp çizgi film izlemeyi özledim. :')