• 11-03-2024, 21:01:16
    #10
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında özetle hayatınızda ne kadar az kişi varsa o kadar iyidir, herkes de arkadaşınız değildir. Bireysellesin, biraz yalnız kalıp kendi dertlerinize odaklanıp çözmeye çalışın ve sürekli insanlara muhtaç olmayın, kalabalik ortamlarla vaktinizi harcamayın.
    Vallaha hocam yapay zekaya ozetlettirdim , Gelipte burada Okadar okuyup boş bir şey alıp zamanımı kayıp edemem kusura bakma 👍
  • 11-03-2024, 21:01:45
    #11
    Aslında haklısın ama Mutlak bir uzmandan yardım al. Aslında sorun karşı tarafta ama Çoğunluğa ayak uydurman lazım
  • 11-03-2024, 21:03:07
    #12
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında haklısın ama Mutlak bir uzmandan yardım al. Aslında sorun karşı tarafta ama Çoğunluğa ayak uydurman lazım
    Çoğunluğa ayak uyduracagim zaten bundan sonra, o şart, hayatta bir şeyler böyle kazaniliyor ama asla kimseyi hayatına sokmamak gerek.
  • 11-03-2024, 21:03:26
    #13
    MuhammetVuraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha hocam yapay zekaya ozetlettirdim , Gelipte burada Okadar okuyup boş bir şey alıp zamanımı kayıp edemem kusura bakma 👍
    Legit.
  • 11-03-2024, 21:04:15
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kuranda da yazar insanların çoğunun cahil oldukları, akıllarını kullanmadıkları,

    1- İnsanların çoğuna uyan sapıtır. (Enam 116)
    2-
    Allah'ın mucize yaratabileceğini çoğu bilmez. (Enam 37)
    3-
    Rızkı Allah'ın verdiğini çoğu bilmez. (Sebe 36)
    4-
    İnsanların çoğu kâfirdir. (Nahl 83)
    5-
    Çoğu fâsıktır. (Maide 49, 81,Tevbe 8, Hadid 16, 27)
    6-
    Çoğu müşriktir. (Rum 42)
    7-
    Çoğu inanmaz, iman etmez. (Bekara 100, Hud 17, Rad 1)
    8-
    Çoğu inkârcıdır. (İsra 89)
    9-
    Çoğu gâfildir. (Yunus 92)
    10-
    Çoğu şükretmez. (Bekara 243, Yunus 60, Yusuf 38)
    11- Çoğu zanna uyar. (Yunus 36)
    12-
    Çoğu nankördür. (Furkan 50)
    13-
    Çoğu yalancıdır. (Şuara 223)
    14-
    Çoğu Allah'a ortak koşar. (Yusuf 106)
    15-
    Çoğu haktan hoşlanmaz. (Zuhruf 78)
    16-
    Çoğu Kur'andan yüz çevirdi. (Fussilet 4)
    17-
    Kâfirlerin çoğu akıl etmez, kafası çalışmaz. (Maide 103)
    18-
    Ölüleri Allah'ın dirilteceğini çoğu bilmez. (Nahl 38)
    19-
    Kıyametin geleceğine çoğu inanmaz. (Mümin 59)
    20-
    Doğru olan dinin Müslümanlık olduğunu, çoğu bilmez. (Rum 30, Yusuf 40)
    21-
    Kıyametin ne zaman kopacağının bilinmeyeceğini çoğu bilemez. (Araf 187)
  • 11-03-2024, 21:06:54
    #15
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğunluğa ayak uyduracagim zaten bundan sonra, o şart, hayatta bir şeyler böyle kazaniliyor ama asla kimseyi hayatına sokmamak gerek.
    Toplum sanki çürümüş gibi hem ruhi hem fiziki garip bir kibir ve cahillik var maalesef ama buda kaldığın sürece dayanmak zorundasın o yüzden uzman yardımı dedim tek başına başa çıkmazsın Ciddi hastalıklara sebep oluyor Fiziki ve Ruhi
  • 11-03-2024, 21:09:26
    #16
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplum sanki çürümüş gibi hem ruhi hem fiziki garip bir kibir ve cahillik var maalesef ama buda kaldığın sürece dayanmak zorundasın o yüzden uzman yardımı dedim tek başına başa çıkmazsın Ciddi hastalıklara sebep oluyor Fiziki ve Ruhi
    Çok fena bir curumusluk var hocam, Cook... Bakalım ilaç falan alacağım zaten, birkac yıl sabredip tamamen uzaklasacagim topluluktan umarim. O zaman ilacı bırakırım. Yoksa yaşayamıyorum ben bu insanların arasında, görmek duymak bile yetiyor. Çoğunluğa ayak uydurup rol yaparak geçecek yillarimiz...
  • 11-03-2024, 21:09:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Okumadım okumadım diye yorum atanlar neyin kafasını yaşıyor?
    İyi bravo madalya verelim okumadın hahaha.
    Sanki bunlara soran oldu "okudun mu okumadın mı nolur yorum yaz nolur" dedik sanki.
  • 11-03-2024, 21:12:55
    #18
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fena bir curumusluk var hocam, Cook... Bakalım ilaç falan alacağım zaten, birkac yıl sabredip tamamen uzaklasacagim topluluktan umarim. O zaman ilacı bırakırım. Yoksa yaşayamıyorum ben bu insanların arasında, görmek duymak bile yetiyor. Çoğunluğa ayak uydurup rol yaparak geçecek yillarimiz...
    "İnsanlar seni delirtir sonra deli bu der" Uzman yardımı olmadan çözüm bulman zor ama ilk fırsatta Somali ABD fark etmeksizin kaçmaya çalış Maalesef başka çare yok