Okumadım okumadım diye yorum atanlar neyin kafasını yaşıyor?
İyi bravo madalya verelim okumadın hahaha.
Sanki bunlara soran oldu "okudun mu okumadın mı nolur yorum yaz nolur" dedik sanki.