DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fena bir curumusluk var hocam, Cook... Bakalım ilaç falan alacağım zaten, birkac yıl sabredip tamamen uzaklasacagim topluluktan umarim. O zaman ilacı bırakırım. Yoksa yaşayamıyorum ben bu insanların arasında, görmek duymak bile yetiyor. Çoğunluğa ayak uydurup rol yaparak geçecek yillarimiz...
"İnsanlar seni delirtir sonra deli bu der" Uzman yardımı olmadan çözüm bulman zor ama ilk fırsatta Somali ABD fark etmeksizin kaçmaya çalış Maalesef başka çare yok