DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında özetle hayatınızda ne kadar az kişi varsa o kadar iyidir, herkes de arkadaşınız değildir. Bireysellesin, biraz yalnız kalıp kendi dertlerinize odaklanıp çözmeye çalışın ve sürekli insanlara muhtaç olmayın, kalabalik ortamlarla vaktinizi harcamayın.
Vallaha hocam yapay zekaya ozetlettirdim , Gelipte burada Okadar okuyup boş bir şey alıp zamanımı kayıp edemem kusura bakma 👍