• 11-03-2024, 20:40:53
    #1
    3 bin kredi çektim 6 ay taksitler 500 tl di. ben ilk taksit gelmeden 500 + 500 üst üste 2 defa ödedim . 3. ye tekrar ödemek istediğimde şubelerimize gelerek taksit ödeyebilirsiniz yazıyor mobil bankacılıkta. sebebi nedir bunun ?
  • 11-03-2024, 20:49:30
    #2
    Tek kredi çekemeyen benim yaş 🤣
  • 11-03-2024, 20:53:28
    #3
    Bazi bankalar üst üste en fazla 2 taksit alıyor özellikle Ziraat Bankasi o yüzden
  • 11-03-2024, 20:56:26
    #4
    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazi bankalar üst üste en fazla 2 taksit alıyor özellikle Ziraat Bankasi o yüzden
    e peki diğerlerini nasıl ödiycem ayı beklemeden
  • 11-03-2024, 21:23:52
    #5
    alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e peki diğerlerini nasıl ödiycem ayı beklemeden
    Yazmışlar zaten. Şubeye giderek.
  • 11-03-2024, 21:25:21
    #6
    Ziraatta da aynı durum mevcut.
    Muhtemelen faiz durumunu net alamadıkları için uyguladıkları prosedür olabilir tam bilmiyorum ama tahminim bu yönde.