emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazi bankalar üst üste en fazla 2 taksit alıyor özellikle Ziraat Bankasi o yüzden
e peki diğerlerini nasıl ödiycem ayı beklemeden