3 bin kredi çektim 6 ay taksitler 500 tl di. ben ilk taksit gelmeden 500 + 500 üst üste 2 defa ödedim . 3. ye tekrar ödemek istediğimde şubelerimize gelerek taksit ödeyebilirsiniz yazıyor mobil bankacılıkta. sebebi nedir bunun ?