• 29-02-2024, 18:13:41
    #1
    Dikkat ettim de son zamanlarda çok basit bir web sitesi, çok basit bir logo, çok basit bir uygulama tarzı istekler çoğaldı (Gerçi önceden de vardı ama hala daha dijitalin değeri anlaşılamadı galiba). Yani yapılan işlerin hepsinde bir basitlik dönüyor gibi hissediyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz ?
  • 29-02-2024, 18:15:11
    #2
    Basit = Yaptığın işi 2 yaşındaki bebek kuzenim de yapıyor ona göre fiyat öldürürüm beleşçiyim
  • 29-02-2024, 18:15:17
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.muratsoner.com/
    konu dışı ama güzel olmuş mu hocam
    Güzel duruyor hocam
  • 29-02-2024, 18:15:41
    #4
    teşekkürler üstadım
    ♥♥
    • muratuzerek
    muratuzerek bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-02-2024, 18:16:15
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basit = Yaptığın işi 2 yaşındaki bebek kuzenim de yapıyor ona göre fiyat öldürürüm beleşçiyim
    Kesinliklee ama ucuz etin yahnisi yavan olur diye bir sözde var
  • 29-02-2024, 18:16:22
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.muratsoner.com/
    konu dışı ama güzel olmuş mu hocam
    Hocam fotoğraflarınız çok hoş olmuş. Bu fotoğrafları fotoğrafçıda mı çektirdiniz?
  • 29-02-2024, 18:17:19
    #7
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fotoğraflarınız çok hoş olmuş. Bu fotoğrafları fotoğrafçıda mı çektirdiniz?
    hayır hocam kendisi saygı değer bir abimiz.
    Youtuber
  • 29-02-2024, 18:21:47
    #8
    Fiyatı düşük tutmak adına yapılan bir forum girizgahıdır. İşe talip olanların fiyatı uçurmaması için yapılır.
  • 29-02-2024, 18:22:05
    #9
    Her iş küçümseniyor ki hocam..