Dikkat ettim de son zamanlarda çok basit bir web sitesi, çok basit bir logo, çok basit bir uygulama tarzı istekler çoğaldı (Gerçi önceden de vardı ama hala daha dijitalin değeri anlaşılamadı galiba). Yani yapılan işlerin hepsinde bir basitlik dönüyor gibi hissediyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz ?