• 28-02-2024, 00:29:03
    #1
    Arada kamu spotu tadında konular açarım😊

    Bugün başıma gelen durum. Bim alışverişinde 1 Mart tarihli ürünleri en öne koymuşlardı. Biraz deşeleyince arkalardan 8 Mart tarihli süt ve süt ürününü(kefir) bulup kasaya gittim diğer ürünler ile beraber.

    Kasadaki bayan barkod okumuyor ürünün kodunu alıp geliyorum deyince aslında durumu az çok hissettim.

    8Mart tarihli ürünü yerine koyup reyondan 1 Mart tarihli ürünü getirip verdi.

    Hiç bozmadan lütfen 8 Mart tarihli ürünümü geri getirirmisiniz dediğimde hafif şaşkın ve utanır bir ifadeyle gidip getirdi.

    Muhtemelen üst yönetim baskısı sebebiyle personel böyle bir durum geliştirmiş. Hiç etik değil ama, çalıştığı şartlar ve aldığı üctetleri göz önüne alınca maaşından kesilmemesi için yapıyor olabilirler diyerek hak veriyorum.

    Dikkat edin..
  • 28-02-2024, 00:31:53
    #2
    Şaka gibi olay dikkat edeceğim.
  • 28-02-2024, 00:32:42
    #3
    gerçekten ilginç bende daha dikkatli olacağım.
  • 28-02-2024, 00:35:01
    #4
    Ülke iyice laçkalaştı eve usta çağırıyorsun ustadan hariç her naneye benziyor

    komşu dersen ayrı bir dert

    ülke resmen uçuruma gitmiş bitmiş her yer bozuk gerçekten
  • 28-02-2024, 00:35:19
    #5
    ben kesin anlamazdım
  • 28-02-2024, 00:39:43
    #6
    Bim ve a101 den alışveriş yaparken özellikle sktlerine bakıp alıyorum dediğiniz gibi ön sıralarda tarihi yakın ürünler oluyor.
  • 28-02-2024, 00:40:47
    #7
    Bu market sektörü o kadar kötü bir sektör ki maalesef. Yapılan etik değil ama çalışana da bişey diyemiyorum aşırı mobbing ve baskı kuruyo yöneticiler üzerlerinde. Çok zor değil ya yapmaları gereken tek şey var çoğu avrupa ülkesinde yapılıyor böyle kurnazlık peşinde koşana kadar tarihi yaklaşmış ürünleri indirimli satmayı deneseler hem uğraşmayacaklar hem de dar gelirli vatandaşlar sebeplenecek. Bunu yapmak yerine böyle üçkağıt peşinde koşup tarihi geçenleri de çöpe atıyolar. Güzel ülkem gün geçtikçe daha geriye gidiyor.
    • OziyWeb
    • YasinReal
    • byrzaozdmr61
    OziyWeb, YasinReal ve byrzaozdmr61 bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 28-02-2024, 00:45:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sen çok iyi dikkat etmişsin tebrikler bende dikkat etmeye calisirim daha önce hiç başıma gelmedi ama sağol bilgi için 😂
  • 28-02-2024, 00:49:07
    #9
    jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arada kamu spotu tadında konular açarım😊

    Bugün başıma gelen durum. Bim alışverişinde 1 Mart tarihli ürünleri en öne koymuşlardı. Biraz deşeleyince arkalardan 8 Mart tarihli süt ve süt ürününü(kefir) bulup kasaya gittim diğer ürünler ile beraber.

    Kasadaki bayan barkod okumuyor ürünün kodunu alıp geliyorum deyince aslında durumu az çok hissettim.

    8Mart tarihli ürünü yerine koyup reyondan 1 Mart tarihli ürünü getirip verdi.

    Hiç bozmadan lütfen 8 Mart tarihli ürünümü geri getirirmisiniz dediğimde hafif şaşkın ve utanır bir ifadeyle gidip getirdi.

    Muhtemelen üst yönetim baskısı sebebiyle personel böyle bir durum geliştirmiş. Hiç etik değil ama, çalıştığı şartlar ve aldığı üctetleri göz önüne alınca maaşından kesilmemesi için yapıyor olabilirler diyerek hak veriyorum.

    Dikkat edin..
    Bu üst yönetimin baskısı ya da benzeri bir durum değil. Ürünler her zaman "İlk giren ilk çıkar" mantığı ile dizilir. Marketlerde de böyledir, restoranlarda da böyledir. Mesela bir hamburger siparişi verdiğinde hazırda en çok bekleyen hamburgerleri verirler. Gıda endüstrisinin neredeyse tamamında durum aynıdır. Tarihi geçmediği sürece bu uygulanır.
    • lancewood
    lancewood bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.