Arada kamu spotu tadında konular açarım😊
Bugün başıma gelen durum. Bim alışverişinde 1 Mart tarihli ürünleri en öne koymuşlardı. Biraz deşeleyince arkalardan 8 Mart tarihli süt ve süt ürününü(kefir) bulup kasaya gittim diğer ürünler ile beraber.
Kasadaki bayan barkod okumuyor ürünün kodunu alıp geliyorum deyince aslında durumu az çok hissettim.
8Mart tarihli ürünü yerine koyup reyondan 1 Mart tarihli ürünü getirip verdi.
Hiç bozmadan lütfen 8 Mart tarihli ürünümü geri getirirmisiniz dediğimde hafif şaşkın ve utanır bir ifadeyle gidip getirdi.
Muhtemelen üst yönetim baskısı sebebiyle personel böyle bir durum geliştirmiş. Hiç etik değil ama, çalıştığı şartlar ve aldığı üctetleri göz önüne alınca maaşından kesilmemesi için yapıyor olabilirler diyerek hak veriyorum.
Dikkat edin..