Bu market sektörü o kadar kötü bir sektör ki maalesef. Yapılan etik değil ama çalışana da bişey diyemiyorum aşırı mobbing ve baskı kuruyo yöneticiler üzerlerinde. Çok zor değil ya yapmaları gereken tek şey var çoğu avrupa ülkesinde yapılıyor böyle kurnazlık peşinde koşana kadar tarihi yaklaşmış ürünleri indirimli satmayı deneseler hem uğraşmayacaklar hem de dar gelirli vatandaşlar sebeplenecek. Bunu yapmak yerine böyle üçkağıt peşinde koşup tarihi geçenleri de çöpe atıyolar. Güzel ülkem gün geçtikçe daha geriye gidiyor.