Teknoloji nereye gidiyor? Google şaka mısın?
14
●482
- 27-02-2024, 21:04:49Gboard klavyeyi herkes bilir çoğu stock rom android de olur. Bende bir süre kullandım son zamanlarda donmalar ve optimizasyon deli etti başka klavyeler kullanayım dedim ayarlardan deniyorum olmuyor yeni klavyeyi kabul etmiyor
android açık kaynak saf vanilla kursan Google kapitalist sistem gibi ne bildirim almaya izin veriyor ne de konum servisleri Google olmadan çalışıyor. Teknoloji eskiden daha özgürdü, biz neden bunlara başta itiraz etmedik?
- 27-02-2024, 21:09:27iOS daha kısıtlı sadece bir market var paket seklidne uygulama indirime iznin yok. Çoğu üyelikli uygulamaya siteden üye olmalisin çünkü Apple yüzde 20 komisyon alıyor bu nedenden çoğu uygulama da yok marketde. iCloud olmadan zaten telefonu kullanamıyorsun. Daha ne olsun?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2024, 21:10:04Google servislerine bağımlı olmasa üreticiler daha güzel olacakMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2024, 21:11:01Android bence dediğiniz kadar kısıtlı değil hocam kendi rom unuzi bile olusturmaya izin veren bir platform daha ne yapsın ?yaspes2017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandığınız markaların bazı kısıtlama koyduğu çok doğru. Bence bu şekilde düşünmenize ve size zorla bişey dayatan markalari almamanız daha hayırlı olucaktir - 27-02-2024, 21:12:34Marka fark etmeksizin Google servisi olmadan anlık bildirim almak bile zor. Buna topluca itiraz edilmeliydi ya da her üretici kendi altyapısını kurmalıydıMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2024, 21:12:42Google servislerini windowsdaki framework olarak düşüne bilirsiniz. Google servisleri olmasa kötü niyetli yazılımcılar emin olun bankanizdaki bir kuruşu bile EFT yapmanın bir yolu u bulurlar.yaspes2017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2024, 21:14:28Her sistemin bir açığı vardır zamanla her markanın altyapısı yerine oturur stabil hale gelirdiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle