Bide ios da dene hocam bakalım Android mi daha özgür ios mu ?
iOS daha kısıtlı sadece bir market var paket seklidne uygulama indirime iznin yok. Çoğu üyelikli uygulamaya siteden üye olmalisin çünkü Apple yüzde 20 komisyon alıyor bu nedenden çoğu uygulama da yok marketde. iCloud olmadan zaten telefonu kullanamıyorsun. Daha ne olsun?