yaspes2017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iOS daha kısıtlı sadece bir market var paket seklidne uygulama indirime iznin yok. Çoğu üyelikli uygulamaya siteden üye olmalisin çünkü Apple yüzde 20 komisyon alıyor bu nedenden çoğu uygulama da yok marketde. iCloud olmadan zaten telefonu kullanamıyorsun. Daha ne olsun?
Android bence dediğiniz kadar kısıtlı değil hocam kendi rom unuzi bile olusturmaya izin veren bir platform daha ne yapsın ?
Kullandığınız markaların bazı kısıtlama koyduğu çok doğru. Bence bu şekilde düşünmenize ve size zorla bişey dayatan markalari almamanız daha hayırlı olucaktir