• 27-02-2024, 21:04:49
    #1
    Test
    Gboard klavyeyi herkes bilir çoğu stock rom android de olur. Bende bir süre kullandım son zamanlarda donmalar ve optimizasyon deli etti başka klavyeler kullanayım dedim ayarlardan deniyorum olmuyor yeni klavyeyi kabul etmiyor android açık kaynak saf vanilla kursan Google kapitalist sistem gibi ne bildirim almaya izin veriyor ne de konum servisleri Google olmadan çalışıyor. Teknoloji eskiden daha özgürdü, biz neden bunlara başta itiraz etmedik?
  • 27-02-2024, 21:06:58
    #2
    Bide ios da dene hocam bakalım Android mi daha özgür ios mu ?
    • gusion
    1 kişi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-02-2024, 21:09:20
    #3
    Android bence çok daha free
  • 27-02-2024, 21:09:27
    #4
    Test
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bide ios da dene hocam bakalım Android mi daha özgür ios mu ?
    iOS daha kısıtlı sadece bir market var paket seklidne uygulama indirime iznin yok. Çoğu üyelikli uygulamaya siteden üye olmalisin çünkü Apple yüzde 20 komisyon alıyor bu nedenden çoğu uygulama da yok marketde. iCloud olmadan zaten telefonu kullanamıyorsun. Daha ne olsun?
  • 27-02-2024, 21:10:04
    #5
    Test
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android bence çok daha free
    Google servislerine bağımlı olmasa üreticiler daha güzel olacak
  • 27-02-2024, 21:11:01
    #6
    yaspes2017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iOS daha kısıtlı sadece bir market var paket seklidne uygulama indirime iznin yok. Çoğu üyelikli uygulamaya siteden üye olmalisin çünkü Apple yüzde 20 komisyon alıyor bu nedenden çoğu uygulama da yok marketde. iCloud olmadan zaten telefonu kullanamıyorsun. Daha ne olsun?
    Android bence dediğiniz kadar kısıtlı değil hocam kendi rom unuzi bile olusturmaya izin veren bir platform daha ne yapsın ?
    Kullandığınız markaların bazı kısıtlama koyduğu çok doğru. Bence bu şekilde düşünmenize ve size zorla bişey dayatan markalari almamanız daha hayırlı olucaktir
  • 27-02-2024, 21:12:34
    #7
    Test
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android bence dediğiniz kadar kısıtlı değil hocam kendi rom unuzi bile olusturmaya izin veren bir platform daha ne yapsın ?
    Kullandığınız markaların bazı kısıtlama koyduğu çok doğru. Bence bu şekilde düşünmenize ve size zorla bişey dayatan markalari almamanız daha hayırlı olucaktir
    Marka fark etmeksizin Google servisi olmadan anlık bildirim almak bile zor. Buna topluca itiraz edilmeliydi ya da her üretici kendi altyapısını kurmalıydı
  • 27-02-2024, 21:12:42
    #8
    yaspes2017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google servislerine bağımlı olmasa üreticiler daha güzel olacak
    Google servislerini windowsdaki framework olarak düşüne bilirsiniz. Google servisleri olmasa kötü niyetli yazılımcılar emin olun bankanizdaki bir kuruşu bile EFT yapmanın bir yolu u bulurlar.
  • 27-02-2024, 21:14:28
    #9
    Test
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google servislerini windowsdaki framework olarak düşüne bilirsiniz. Google servisleri olmasa kötü niyetli yazılımcılar emin olun bankanizdaki bir kuruşu bile EFT yapmanın bir yolu u bulurlar.
    Her sistemin bir açığı vardır zamanla her markanın altyapısı yerine oturur stabil hale gelirdi