• 27-02-2024, 09:52:56
    #10
    Yıllardır E Ticaret yapıyorum kapıda ödeme kesinlikle pişmanlıktır. Peşin ödeme kabul ederse yapsın etmezse yapmasınlar düşüncesindeyiz. Çünkü kimin ne istediği belli değil. Kendi siparişlerini yanlış veriyorlar.
  • 27-02-2024, 09:53:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kalimbatr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal ödemelerde kargo ücreti 70 TL alıyorum Kapıda ödemelerde 105 TL alıyorum Bu şekilde normal ödeme yöntemini tercih edebiliyorlar. Ama yine de iade geldiğinde zararınızı karşılamaz tabi ki. Zaten kapıda ödemeli ürünler bir risttir hocam.
    Hocam kapıda ödemeyi istersen 1000 TL yap. Adam almayacağı için umrunda değil ki
  • 27-02-2024, 09:55:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ozcanozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır E Ticaret yapıyorum kapıda ödeme kesinlikle pişmanlıktır. Peşin ödeme kabul ederse yapsın etmezse yapmasınlar düşüncesindeyiz. Çünkü kimin ne istediği belli değil. Kendi siparişlerini yanlış veriyorlar.
    Vallahi hocam o kadar sütü bozuk insan var ki şu bilgisayarın, telefonun başında.. Senin ödediğin kargo, verdiğin emek, personelin o sipariş için harcadığı vakit vs. vs. bir sürü şey var hiçbiri umurlarında değil. Mesela geçen scooter siparişi verdim. 48 desi ağırlığı da 30-40 kg vardı. Gösterge panelinin ekranı çizik. Adam gönderirken net 300 lira kargo ödemiştir. Geri değişime göndersem belki 600-700 de ona ödeyecek. Yazık günah diye göndermedim mesela. Halden anlamak lazım ya..
  • 27-02-2024, 10:01:36
    #13
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi hocam o kadar sütü bozuk insan var ki şu bilgisayarın, telefonun başında.. Senin ödediğin kargo, verdiğin emek, personelin o sipariş için harcadığı vakit vs. vs. bir sürü şey var hiçbiri umurlarında değil. Mesela geçen scooter siparişi verdim. 48 desi ağırlığı da 30-40 kg vardı. Gösterge panelinin ekranı çizik. Adam gönderirken net 300 lira kargo ödemiştir. Geri değişime göndersem belki 600-700 de ona ödeyecek. Yazık günah diye göndermedim mesela. Halden anlamak lazım ya..
    Yok hocam bizim memlekette o durum kalmadı kusurlu ürünü geçtim adam istediği ürün kapıda almaktan vazgeçiyor kusurluya geri göndermelerine tamamız da almayacaksan neden sipariş veriyorsun kapıda seni vazgeçiren ne oldu yani
  • 27-02-2024, 10:04:29
    #14
    Valla kapıda ödemenin amatörlük olduğunu düşünüyorum.
    • angelicmoon
    angelicmoon bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-02-2024, 10:07:59
    #15
    Benim de 2 tane e-ticaret sitem var daha kapıda ödeme yapmıyorum isteyen alsın ty kapadım ben adam gıcıklığına iade ediyor bıktık artık
  • 27-02-2024, 10:22:12
    #16
    Kişiye özel ürün sattığım içim kapıda ödeme kabul etmiyorum fakat bir iki kere geri dönen ürün olmuştu. Ürünler müşteri fotoğrafı veya istediği bir baskı yapılarak üretildiği için geri satamıyorsun da başkasına.
  • 27-02-2024, 10:26:45
    #17
    Üyeliği durduruldu
    anadoluvizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişiye özel ürün sattığım içim kapıda ödeme kabul etmiyorum fakat bir iki kere geri dönen ürün olmuştu. Ürünler müşteri fotoğrafı veya istediği bir baskı yapılarak üretildiği için geri satamıyorsun da başkasına.
    O daha riskli bir iş hocam.. Aslında böyle durumlarda dava edeceksin. 5-10 bin harcarsın ama misli ile alırsın hakkını.
  • 27-02-2024, 10:45:32
    #18
    Platin üye
    roTTen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o yüzden kapıda ödeme sistemini kapatıyoruz hocam kendi eticaret sitenizde ödemeyi almadan siparişi çıkarmayın. 2 adet eticaret sitem var kapıda ödeme almıyorum ve geri iadelerde kargo ücretlerini keserek ürün iadesi yapıyorum. artık kargo iadeleri alıcı tarafından ödenmekte ticaret bakanlığının yeni yönetmenliği bu
    Böyle bir yönetmelik yok. Büyük ceza yersiniz. Eski yönetmelik devam ediyor. Dediğiniz güze leme 2025 e ertelendi.