Vallahi hocam o kadar sütü bozuk insan var ki şu bilgisayarın, telefonun başında.. Senin ödediğin kargo, verdiğin emek, personelin o sipariş için harcadığı vakit vs. vs. bir sürü şey var hiçbiri umurlarında değil. Mesela geçen scooter siparişi verdim. 48 desi ağırlığı da 30-40 kg vardı. Gösterge panelinin ekranı çizik. Adam gönderirken net 300 lira kargo ödemiştir. Geri değişime göndersem belki 600-700 de ona ödeyecek. Yazık günah diye göndermedim mesela. Halden anlamak lazım ya..
Yok hocam bizim memlekette o durum kalmadı kusurlu ürünü geçtim adam istediği ürün kapıda almaktan vazgeçiyor kusurluya geri göndermelerine tamamız da almayacaksan neden sipariş veriyorsun kapıda seni vazgeçiren ne oldu yani