kalimbatr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal ödemelerde kargo ücreti 70 TL alıyorum Kapıda ödemelerde 105 TL alıyorum Bu şekilde normal ödeme yöntemini tercih edebiliyorlar. Ama yine de iade geldiğinde zararınızı karşılamaz tabi ki. Zaten kapıda ödemeli ürünler bir risttir hocam.
Hocam kapıda ödemeyi istersen 1000 TL yap. Adam almayacağı için umrunda değil ki