Yıllardır E Ticaret yapıyorum kapıda ödeme kesinlikle pişmanlıktır. Peşin ödeme kabul ederse yapsın etmezse yapmasınlar düşüncesindeyiz. Çünkü kimin ne istediği belli değil. Kendi siparişlerini yanlış veriyorlar.