Konu
Kapıda Ödeme Sipariş Göndermek Pişmanlıktır.
27-02-2024, 09:52:56
#10
ozcanozturk
Yıllardır E Ticaret yapıyorum kapıda ödeme kesinlikle pişmanlıktır. Peşin ödeme kabul ederse yapsın etmezse yapmasınlar düşüncesindeyiz. Çünkü kimin ne istediği belli değil. Kendi siparişlerini yanlış veriyorlar.