Arkadaşlar selam, N11 gibi sitelerde toplama bilgisayar ilanları görüyorum, içine Atatürk döneminden kalma ikinci el işlemci takıyorlar, kasayı led ile döşemişler iyice süslemişler ve on binlerce liraya satıyorlar.
Çoğu DDR3.
Kesinlikle almayın, AGAR İO bile oynatmaz.
Üç Kağıtçılık Yaparak Binlerce Lira Kazananlar.
12
●718
- 20-02-2024, 12:07:20Üyeliği durduruldu
- 20-02-2024, 12:09:21sokak aralarındaki bilgisayar dükkanlarıda aynı şekil güzel sirkülasyon vallahi eski bilgisayarı sat sonra tamir için para al sonra güçlendirme için para al mis mis vicdanları nasıl rahat hayret ediyorum
- 20-02-2024, 12:10:36Bilmeyene geçiriyorlar, hadi sen ben biliyoruz ama yazık valla, hatta sarı sitede çoğunu uyarıyorum engel atıyor örneğin i5 4460+660ti 10k, en fazla edeceği 4-5bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2024, 12:18:52Hocam buraya katılmıyorum, testleri vs yapılırsa ve garantisi varsa neden alınmasın? Bu zamana kadar aldım hiç sorun yaşamadım işini bilirsen isterse 5. el olsunsentezweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2024, 12:19:43Çok güzel sektör valla he

Bende bilgisayar toplayıp satıyorum ikinci el sistem sağlam ekran kartı bulmak için bir tarafımız yırtılıyor alıyoruz miningli yada yorulmuş çıkıyor geri iade al gönder.
Tek kârımız parçalar için yaptığımız pazarlık ve koyduğumuz ufak komisyonlar oluyor onu da kargo ücretleri öldürüyor zaten
Genelde işi bilmeyenleri i5 i7 işlemcili diye göz boyayıp 2-3. nesil koyuyorlar en ucuz rgb kasayı çakıp geçiyorlar ne güzel dünya
