Arkadaşlar selam, N11 gibi sitelerde toplama bilgisayar ilanları görüyorum, içine Atatürk döneminden kalma ikinci el işlemci takıyorlar, kasayı led ile döşemişler iyice süslemişler ve on binlerce liraya satıyorlar.

Çoğu DDR3.

Kesinlikle almayın, AGAR İO bile oynatmaz.