bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar selam, N11 gibi sitelerde toplama bilgisayar ilanları görüyorum, içine Atatürk döneminden kalma ikinci el işlemci takıyorlar, kasayı led ile döşemişler iyice süslemişler ve on binlerce liraya satıyorlar.

Çoğu DDR3.

Kesinlikle almayın.
Bilmeyene geçiriyorlar, hadi sen ben biliyoruz ama yazık valla, hatta sarı sitede çoğunu uyarıyorum engel atıyor örneğin i5 4460+660ti 10k, en fazla edeceği 4-5