Çok güzel sektör valla he

Bende bilgisayar toplayıp satıyorum ikinci el sistem sağlam ekran kartı bulmak için bir tarafımız yırtılıyor alıyoruz miningli yada yorulmuş çıkıyor geri iade al gönder.

Tek kârımız parçalar için yaptığımız pazarlık ve koyduğumuz ufak komisyonlar oluyor onu da kargo ücretleri öldürüyor zaten

Genelde işi bilmeyenleri i5 i7 işlemcili diye göz boyayıp 2-3. nesil koyuyorlar en ucuz rgb kasayı çakıp geçiyorlar ne güzel dünya