Biliyorsunuzki şu an durumlar çok kötü ve neredeyse R10 veya işte başka yerdede ticaret duraksadı, genel olarak konuşuyorum tabiki duraksamayan işler vardır.
Neyse şu an siz ne yaparak para kazanıyorsunuz ?
Gelistirici ve bunu beğendi.
2 kişi bunu beğendi.