• 18-02-2024, 21:03:17
    #1
    Merhaba,

    Biliyorsunuzki şu an durumlar çok kötü ve neredeyse R10 veya işte başka yerdede ticaret duraksadı, genel olarak konuşuyorum tabiki duraksamayan işler vardır.
    Neyse şu an siz ne yaparak para kazanıyorsunuz ?
    • gusion
    • Gelistirici
    Gelistirici ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2024, 21:04:57
    #2
    Telefonlara yazılım im*i vs yazıyorum.
    Yılbaşından beri durgun işler standart
  • 18-02-2024, 21:05:16
    #3
    işler iyi
    geçen seneden kötü.
    • Wthez
    • Gelistirici
    Gelistirici ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2024, 21:12:14
    #4
    Maaşlı çalışanız hocam. Özel sektörde de durumlar sakat ama. Herkesin ağzında bir seçim var da seçim sonrası daha da kötü olacak diye düşünüyorum herşey. Baskılamaya rağmen bu haldeysek serbest bırakıldığında ne olacak tahmin edemiyorum.

    Maaş dışında da kriptodan ufak ufak birşeyler gelmeye başladı.
  • 18-02-2024, 21:20:31
    #5
    Reklam ajansımızdan kazanıyoruz şu an çok şükür. İşler seçimler dolayısıyla geçen seneye göre iyi fakat seçimden sonra daha kötü olacağını duyuyorum sürekli. Hayırlısı hakkımızda.
  • 18-02-2024, 22:00:39
    #6
    En iyisi sanırım
    Son 3 aydır her ay bir öncekinden daha iyi.