Maaşlı çalışanız hocam. Özel sektörde de durumlar sakat ama. Herkesin ağzında bir seçim var da seçim sonrası daha da kötü olacak diye düşünüyorum herşey. Baskılamaya rağmen bu haldeysek serbest bırakıldığında ne olacak tahmin edemiyorum.

Maaş dışında da kriptodan ufak ufak birşeyler gelmeye başladı.