Merhaba,

Biliyorsunuzki şu an durumlar çok kötü ve neredeyse R10 veya işte başka yerdede ticaret duraksadı, genel olarak konuşuyorum tabiki duraksamayan işler vardır.
Neyse şu an siz ne yaparak para kazanıyorsunuz ?