Ev sahibi kiracı tartışmasında bende varım
52
●2.618
- 14-02-2024, 17:23:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam alt katta ilan varsa oraya tasinin direk.... orasi ile pazarlik yapin
- 15-02-2024, 08:52:07Üyeliği durdurulduÖyle olacak gibi zaten dün kendisine 16.500 TL'den fazla vermeyeceğimi dile getirdiğim bir mesaj attım wp üzerinden fakat görüldü attı. Normalde tahliye taahütnamesi olmasa çoktan %25 yapıp göndermiştim beğenmezsen dava açabilirsine getirmiştim konuyu fakat onun kozu o belge. Belge hakkında net bir açıklama bulamasamda 1-2 avukat ile görüştüm o belge olmasına rağmen seni 1 seneden aşağı evden çıkaramaz %25 yapıp gönderirsin oturmaya devam edersin dedi. Ama ben evli olduğum için eşimide düşünmem gerekiyor bazen ben evde yokken tek olabiliyor kimin ne olduğu belirsiz bu ülkede adalet olmadığı için herkes istediğini yapabiliyor. 1-2 bin tl için belaya bulaşmaya gerek olmadığının düşüncesindeyimseftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2024, 08:53:30Üyeliği durdurulduUmarım şuanda 1 milyonluk bir aracım var avcılar-esenyurt(e-5 tarafı) evler buldum 1.750m - 2m arası kredi çıkar mı emin değilim 750-1m kredi çektiğimde aylık 27 ila 35k arası bir ödeme gösteriyor internette eğer bu kredi çıkarsa rahatlıkla bu parayı öderim ve ev sahibi olabilirim. Ama emin değilim çıkıyor mu acabachnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam şuanda bir taşınmamın maliyeti alt kat bile olsa 90-100 bin tlden aşağı patlamıyor maalesef. Depozitosu + Peşin kirası + Emlakcı bedeli + Nakliye bedeli + Eşyaların yıpranma payını hesaba kattığınızda insanın taşınası gelmiyor.Tekstil_Muhendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-02-2024, 09:22:03Tahliye taahütnamesinin amacı oradaki tarih hocamUgurBdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarih yoksa bir işe yaramaz o belge - 15-02-2024, 09:51:10Üyeliği durdurulduBen imza atarken tarih atmamışlardı sanırım olası bir durumda doldurmak içindimango840 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2024, 10:54:47Üyeliği durdurulduHocam etrafımda yaklaşık 15-20 ilan var. 2+1 evler şuan 18 bin tlden ilanda 3+1 evler 23-24 bintlden ilandalar. Ben neden güncel fiyattan giriyormuş gibi zam yapayım ki şahısa benim sözleşmemde üfe+tüfe/2 oranında zam yapılır diyor. Oda 16.500 tlye filan tekabül ediyor %51 oranında zam yapmış oluyorum. Asgariye bile %49 zam geldi onunda üstünde zam yapıyorum ev sahibime normalde sıkıntılı biri olsam %25 yapıp devlet bunu diyor der geçerim.Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16.500 TL'den fazla ödeme yapmayacağımı ev sahibime ilettim wp üzerinden görüldü attı sanırım trip atıyo :/
