Tahliye taahütnamesinden çekiniyorum tam anlamıyla bir bilgi yer almıyor internette. İmzam var ama tarih yok bunu kullanabilir mi? Eğer bunu kullanırsa beni 2-3 ay içerisinde evden çıkarabilir mi?
Tahliye taahütnamesinin amacı oradaki tarih hocam
Tarih yoksa bir işe yaramaz o belge