19 istiyor siz 17 diyosunuz sizin 17 demenizde saçma çok diyorsunuz. 11 binin %25 fazlasını bankadan atın telefonları açmayın bu kadar basit. 17 yaparsan seneyede gelir 30 bin yapıyorum der.
Öyle olacak gibi zaten dün kendisine 16.500 TL'den fazla vermeyeceğimi dile getirdiğim bir mesaj attım wp üzerinden fakat görüldü attı. Normalde tahliye taahütnamesi olmasa çoktan %25 yapıp göndermiştim beğenmezsen dava açabilirsine getirmiştim konuyu fakat onun kozu o belge. Belge hakkında net bir açıklama bulamasamda 1-2 avukat ile görüştüm o belge olmasına rağmen seni 1 seneden aşağı evden çıkaramaz %25 yapıp gönderirsin oturmaya devam edersin dedi. Ama ben evli olduğum için eşimide düşünmem gerekiyor bazen ben evde yokken tek olabiliyor kimin ne olduğu belirsiz bu ülkede adalet olmadığı için herkes istediğini yapabiliyor. 1-2 bin tl için belaya bulaşmaya gerek olmadığının düşüncesindeyim