Harika bir yargı sistemimiz var :)
12
●548
- 13-02-2024, 13:57:02ben 40'a okeyim. ama borçlu tarafa manevi tazminat hakkı da doğmuş. ona da bi destek atacaksınız artık hocamOztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2024, 13:59:30Üyeliği durdurulduÇok ayıp hocam, karşı tarafı bu borç harç konularıyla çok yıpratmışsınız, tabi haliyle o da manevi tazminat hakkını kullanacaktır, manevi destek olmak lazım böyle ahlaksız insanlaraKarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle