Oztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ödeyin adamın 40.000 TL sini konu kapansın, adalet aramak nedir ya bizim ülkede, kim kaybetmiş ki siz bulacaksınız.
ben 40'a okeyim. ama borçlu tarafa manevi tazminat hakkı da doğmuş. ona da bi destek atacaksınız artık hocam